  • 1. Data: 2006-10-18 08:44:30
    Temat: Licencja GPL i informacja o autorze
    Od: "Maciej Kobuszewski" <m...@g...com>

    Witam.

    Przedstawię krótko problem. Tworzę sklep internetowy oparty o
    istniejący program rozpowszechniany na licencji GPL (ZenCart). Sklep
    internetowy przygotowuję na własny użytek, nie mam zamiaru go
    rozprowadzać (bo GPL mnie do tego nie zmusza - czyż nie tak? a może
    muszę?). Teraz pytanie: Czy muszą umieszczać gdziekolwiek widoczne
    dla klientów sklepu informacje o pierwotnych autorach programu?
    Dokonałem wielu zmian w kodzie, dopisałem wiele własnych modułów,
    starałem się nie zacierać informacji o autorach dostępnych jako
    komentarze PHP w kodzie źródłowym, a swoje, napisane samemu pliki
    sygnowałem własnym podpisem.

    Przepraszam, jeśli ten problem pojawił się już na grupie, a mnie
    nie udało się do niego dotrzeć

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-10-18 10:14:13
    Temat: Re: Licencja GPL i informacja o autorze
    Od: m...@g...com

    Maciej Kobuszewski wrote:

> [...]
    > sygnowałem własnym podpisem.
    >
    > Przepraszam, jeśli ten problem pojawił się już na grupie, a mnie

    Wg. mnie najlepszym rozwiązaniem jest, jakbyś na samym dole dał "powered by
    KobuszewskiShop", z linkiem do strony informującej w któtkich żołnierskich
    słowach że KobuszewskiShop jest napisany przez M. Kobuszewskiego, oparty o
    ZenCart napisany przez .......

    p. m.