  • 1. Data: 2002-06-30 12:46:02
    Temat: Referat Jakuba Bermana
    Od: "jarek000000" <n...@f...pl>

    Referat Jakuba Bermana (bratanka obecnego Marszalka Sejmu Marka
    Borowskiego), podsekretarza stanu Prezydium Rady Ministrow, sekretarza Biura
    Politycznego PPR, czlonka Tymczasowego Rzadu Jednosci Narodowej oraz
    sekretarza Poale Slon - wygloszony w kwietniu 1946 r. na posiedzeniu
    Egzekutywy Komitetu Zydowskiego wg stenogramu (fragmenty)

    Zydzi maja okazje do ujecia w swe rece calosci zycia panstwowego w
    Polsce i do roztoczenia nad nim swojej kontroli. Nie pchac sie na stanowiska
    reprezentacyjne. W ministerstwach i urzedach tworzyc tzw. "drugi garnitur".
    Przyjmowac polskie nazwiska. Zatajac swoje zydowskie pochodzenie. Wytwarzac
    i szerzyc wsrod spoleczenstwa polskiego opinie i utwierdzac je w
    przekonaniu, ze rzadza wysunieci na czolo Polacy, a Zydzi nie odgrywaja w
    panstwie zadnej roli. Celem urobienia opinii i swiatopogladu narodu
    polskiego w pozadanym dla nas kierunku, w rekach naszych musi znalezc sie w
    pierwszym rzedzie propaganda z jej najwazniejszymi dzialami: prasa, filmem,
    radiem. W wojskuobsadzac funkcje polityczne, gospodarcze i wywiad. Mocno
    utwierdzac sie w gospodarce narodowej. W ministerstwach na plan pierwszy
    przy obsadzaniu ich Zydami wysuwac nalezy Ministerstwa: Spraw Zagranicznych,
    Skarbu, Przemyslu, Handlu Zagranicznego, Sprawiedliwosci. Z instytucji
    centralnych: zjednoczenia, banki panstwowe, centrale handlowe,
    spoldzielczosc, w ramach inicjatywy prywatnej w okresie przejsciowym
    utrzymac silna pozycje w dziedzinie handlu. W partii zastosowac podobna
    metode, siedziec za plecami Polakow, lecz wszystkim kierowac. (...) Uznac
    antysemityzm za zdrade glowna i tepic go na kazdym kroku. Jesli sie
    stwierdzi, ze jakis Polak jest antysemita, natychmiast go likwidowac przy
    pomocy wladz bezpieczenstwa lub bojowek PPR jako faszyste, nie wyjasniajac
    wladzom wykonawczym sedna sprawy. Zydzi musza pracowac nad zwyciestwem i
    ugruntowaniem komunizmu w swiecie, bo tylko wtedy i przy takim ustroju narod
    zydowski osiagnie najwieksza pomyslnosc i zabezpieczy sobie najsilniejsza
    pozycje. Sa male widoki, aby do wojny doszlo, jesli Ameryka nie zacznie
    szybko specjalizowac - to droga wiekszych lub mniejszych wstrzasow
    wewnetrznych i tam musi zapanowac komunizm. Wtedy reakcja zydowska, ktora
    dzis trzyma z reakcja miedzynarodowa zdradzi ja i uzna, ze racje mieli Zydzi
    stojacy po drugiej stronie barykady. Podobny wypadek wspoldzialania Zydow
    calego swiata, wyznajacych dwie rozne koncepcje ustrojowe - komunizm i
    kapitalizm - zaistnial w ostatniej wojnie. Dwa najwieksze mocarstwa
    swiatowe, kontrolowane przez Zydow i bedace pod ich wielkim wplywem podaly
    sobie rece. Doprowadzil do tego rod zydowski pracujacy wokol Roosevelta. USA
    wsplonie z ZSRR wystapily do walki przeciw Europie srodkowej, gdzie byla
    kolebka nowej idei, opartej na nienawisci do Zydow. Zrobili to Zydzi, gdyz
    wiedzieli, ze w wypadku zwycieswa osi, a glownie NIemiec, ktorzy doskonale
    przejrzeli plany polityki zydowskiej - niebezpieczenstwo rasizmu stanie sie
    w USA faktem i Zydzi sowieccy dla tego samego celu poswiecili krew narodu
    rosyjskiego, a Zydzi amerykanscy zaangazowali swe kapitaly.
    Nalezy sie liczyc z dalszym naplywem Zydow do Polski, poniewaz na
    terenie Rosji jest jeszcze duzy procent Zydow. Przed wkroczeniem Niemcow w
    poszczegolnych miastach ZSRR bylo kilka skupisk Zydow polskich: Charkow
    36.200, Kijow - 17.500, Moskwa - 53.000. Zydzi skupieni w tych osrodkach to
    przewaznie inteligencja zydowska i dawne kupiectwo zydowskie. Element ten
    jest szkolony obecnie w ZSRR. Sa to kadry budownictwa nowej Polski
    demokratycznej. Zgodnie z zalozeniami polityki sowieckiej wobec Polski, ich
    projektom Polit-Biura fachowcy beda obsadzac rozne najwazniejsze dziedziny
    zycia polskiego, a Zydow bedzie rozlokowanych w glownych centralach kraju.
    Stara polityka ogol zydowski zawiodla. Obecnie przyjelismy nowa, zespalajac
    cele narodu zydowskiego z polityka ZSRR. Podstawowa zasada tej nowej
    polityki jest stworzenie aparatu rzadzacego, zlozonego z przedstawicieli
    ludnosci zydowskiej w Polsce. Kazdy Zyd musi miec swiadomosc, ze ZSRR jest
    wielkim przyjacielem i protektorem narodu zydowskiego, ze jakkolwiek liczba
    Zydow w stosunku do stanu przedwojennego ulegla olbrzymiemu spadkowi - to
    jednak dzisiejsi Zydzi wykazuja wieksza solidarnosc. Kazdy Zyd musi miec
    wpojone do przekonania, ze obok niego dzialaja inni owiani tym samym duchem
    prowadzacym do wspolnego celu. Kwestia zydowska jakis czas bedzie jeszcze
    zajmowala umysly Polakow, lecz to ulegnie zmienie na nasza korzysc, gdy
    zdolamy wychowac chociaz jedno polskie pokolenie.

    KOMENTARZ:
    W planach zydowskiej egzekutywy z pozniejszej PZPR (obecnie SLD) pomieszal
    pozniej Wladyslaw Gomolka unicestwiajac prowokacje marca 1968 roku. To
    jednak nie powstrzymalo celow skonsolidowanych Zydow. Zgrupowani wokol KOR,
    wyrosnietym na plecach radomskich ofiar polskich robotnikow, zrealizowali
    swoj plan przejecia w calosci panstwa polskiego i jego gospodarki, w
    nastepstwie, za posrednictwem Raka-Rakowskiego, Stolzmana-Kwasniewskiego i
    pozostalych KORnikow podczas spisku okraglego stolu w 1989 roku. Trzeba
    przyznac, ze zapal zydowski jest skuteczniejszy od nieuctwa Polakow.

    Pozdrawiam
    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 2. Data: 2002-06-30 13:25:50
    Temat: Re: Referat Jakuba Bermana
    Od: "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl>

    "jarek000000" <n...@f...pl> wrote in message news:afmukv$10i$1@news.tpi.pl...

    Ciach bo głupoty.

    > Pozdrawiam
    > boukun

    Za dużo piwka przy meczu?

    MAX

  • 3. Data: 2002-06-30 13:42:33
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "jarek000000" <n...@f...pl> ihn
    news:afmukv$10i$1@news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > boukun

    No i co z takim zrobic? Nie dosc, ze nie zna Netykiety, to jeszcze
    rozpowszechnia cos, co IMHO mozna podciagnac pod szerzenie nienawisci.
    Ech, dac malpie dostep do Netu... :o(

    PMM

  • 4. Data: 2002-06-30 13:58:45
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel "MAX" <max_kr(NO-SPAM)@poczta.onet.pl> ihn
    news:afn0pa$kug$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Za duzo piwka przy meczu?

    Raczej sie matolkowi pomylilo prawo z prawica...

    * * *

    Domena:
    fhi.pl
    Dysponent domeny:
    "KOSTAL" E. PIEKIELNIK, M. PIEKIELNIK, M. PIEKIELNIK SP. JAWNA (ZPCHR)
    Adres:
    UL.Tolstoja 12A 58-105 Swidnica

    Niestety, nie ma tam zadnego abuse ani nikogo, z kim mozna sie
    skontaktowac. Ktos ma jakies pomysly?

    PMM

  • 5. Data: 2002-06-30 16:49:09
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    PT "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>
    naskrobał/a w news:Xns923D9EFF34D66Doaba.olval.thru@127.0.0.1:

    > Ech, dac malpie dostep do Netu... :o(

    On tu tu wysyłał dwa lata temu, gdy pierwszy raz tu zajrzałem i pewnie
    będzie to robił jeszcze długo. Najlepiej olać i od czasu do czasu
    aktualizawać kf.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153
    I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.

  • 6. Data: 2002-06-30 16:58:36
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl> ihn
    news:Xns923DBF6D51283goomichskrzynkapl@127.0.0.1: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Najlepiej olac i od czasu do czasu aktualizawac kf.

    KF aktualizuje codziennie, ale nad tym matolem sie zastanawiam. W
    sumie szkoda byloby tak go zostawic z poczuciem pelnej bezkarnosci.

    PMM

  • 7. Data: 2002-06-30 18:12:58
    Od: "jarek000000" <n...@f...pl>

    Użytkownik "jarek000000" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Referat Jakuba Bermana (bratanka obecnego Marszalka Sejmu Marka
    > Borowskiego),

    Oczywiscie wujek marszalka Borowskiego. Marszalek Berman-Borowski jest
    bratankiem Jakuba Bermana.

  • 8. Data: 2002-06-30 20:26:37
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 30 cze 2002, "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <c...@a...ow.pl> zapodal(a):

    Moze to?

    http://www.ripe.net/perl/whois?searchtext=MP18995-RI
    PE&form_type=simple

    person: Maciej Piekielnik
    address: Centrum Internetowe
    address: ul.Zamkowa 1/1d
    address: 58-100 Swidnica
    address: Poland
    phone: +48 602 635727
    e-mail: t...@f...pl
    nic-hdl: MP18995-RIPE
    mnt-by: AS5617-MNT
    changed: t...@c...tpsa.pl 20010607
    source: RIPE

    --
    Nie umieraj, Shrek! a jak zobaczysz dlugi tunel, to nie idz w strone
    swiatla!.

  • 9. Data: 2002-06-30 21:06:02
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl>

    Ke'dem guerfel Shrek <l...@w...pl> ihn
    news:Xns923DE4507C8FDShrek@195.34.132.96: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Moze to?

    Zapomnialem tam sprawdzic. Dzieki :o)

    PMM

  • 10. Data: 2002-06-30 22:10:48
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 30 cze 2002, "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <c...@a...ow.pl> zapodal(a):

    > Zapomnialem tam sprawdzic. Dzieki :o)

    No problem. Tez napisz moze cos da.