  • 1. Data: 2002-06-30 12:56:05
    Temat: pozew o alimenty i takie inne
    Od: a...@i...pl (Aga)

    Ponieważ mam dwoje małych dzieci w wieku 2.5 roku i 11miesięcy
    a mąż ma mały dochód 530 zł
    spłaca raty 330 zł\miesięcznie
    więc chciałabym pozwać jego rodziców czyli moich teściów od miesiąca
    samotnie wychowuje dzieci.
    ponieważ mamy jedno mieszkanie 2 pokojowe ja w jednym z dżiećmi on sam
    co w tym wypadku lepsze rozwód czy separacjia.
    jak wygląda pozew bez orzekania o winie w tej sprawie.
    Jeśli jest wspulnota majątkowa czy i w jaki sposób można ją rozdzielić.
    prosze o wyczerpujące odpowiedzi
    z góry Dzięki
    Aga

    INTERIA.PL: Portal pelen informacji... >>> http://link.interia.pl/f15fd

  • 2. Data: 2002-06-30 14:00:35
    Temat: Re: pozew o alimenty i takie inne
    Od: "teodor" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik Aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:000501c22035$58c116c0$2310a8c0@cicha...
> [...]
    > jak wygląda pozew bez orzekania o winie w tej sprawie.
    > Jeśli jest wspulnota majątkowa czy i w jaki sposób można ją

    Pomyśl o aspekcie moralnym swojej decyzji - twoi teściowie nie mieli
    żadnego udziału w sprowadzaniu waszych dzieci na ten świat. Trochę
    zalatuje mi tu nieodpowiedzialnością.
    pzdr teodor

  • 3. Data: 2002-06-30 19:25:49
    Temat: Odp: pozew o alimenty i takie inne
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik teodor <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afn54f$6r1$...@n...tpi.pl...

    > Użytkownik Aga <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:000501c22035$58c116c0$2310a8c0@cicha...

    Powiadasz 11miesiecy czy mam rozumieć,że jeszcze nie tak dawno byliście
    kochającą się parą? Czy wypadek losowy? Nie musisz odpowiadać tylko sama sie
    nad tym zastanów.

    A może lepiej usiąść wieczorkiem gdy położysz spać dzieci i oboje sie
    zastanowicie nad Waszym życiem.

    Z wyboru? Czy awantura o niskie dochody męża? Alkoholiz? Czy może inne
    powody skłoniły Cię do takiej decyzji?

    > sam

    Jeszcze raz przemyśl na spokojnego co sie między Wami stało? dziecko
    11miesięczne czyli nie tak dawno było dobrze chyba,że sie myle.

    Przy zupełnym rozkładzie np. rozwód. Przy Waszej niedojrzałości i nadzieja
    z Twojej strony na poprawę sytuacji separacja.

    Czy stwierdziliście oboje,że nastąpiła pomyłka w życiorysie? I jest to Wasza
    opinia,że nie ma winy tylko niechcący zawarliście związek małżeński a to
    było pomyłką jak jednego tak drugiego?

    > rozdzielić.

    Można wnieść do SR o zniesienie wspólności majątkowej natomiast w trakcie
    rozwodu czy separacji podział majątku lub po prawomocnosci orzeczenia o
    rozw. czy separ.

    Wyczerpującej odpowiedzi można udzielić gdy będziesz przekonana na 100%.że
    tego chcesz. Twój post mnie jednak o tym nie przekonuje.

    > Pomyśl o aspekcie moralnym swojej decyzji - twoi teściowie nie mieli
    > żadnego udziału w sprowadzaniu waszych dzieci na ten świat. Trochę
    > zalatuje mi tu nieodpowiedzialnością.

    To małżeństwo to nieodpowiedzialność wg. mnie skoro decydujemy sie na życie
    ze sobą. A tu jeszcze dwoje dzieci to jest smutne.

    Sandra