  • 11. Data: 2008-11-02 23:59:54
    Temat: Re: Recydywista szuka rady....
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LOS wrote:

    > ok ale oni mnie 3 sukami o 4 nad ranem po Wroclawiu gonili

    co to za rower z napędem odrzutowym.

  • 12. Data: 2008-11-03 06:49:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 2 Nov 2008 22:20:47 +0100, scream napisał(a):

    > Dwa lata + grzywna.
    > Zawiasów raczej nie dostaniesz.

    W takich przypadkach sąd powinien karać pracami społecznie uzytecznymi np.
    zamiatanie liści, odgarnianie śniegu... bo tak to siedzi sobie taki 2 lata
    i nic nie robi, jeść mu dają, a tak:
    7:00 śniadanie, 7:45 wyjazd do roboty, na 17:00 powrót do zakładu...
    Jeden dwóch strażników do obstawy. Kto ucieknie - 5 lat bezwględnej
    odsiadki.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 13. Data: 2008-11-03 08:05:16
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 2 Nov 2008 15:42:12 -0800 (PST), LOS napisał(a):

    > ok ale oni mnie 3 sukami o 4 nad ranem po Wroclawiu gonili

    O_o

    Co Ty jesteś Lance Armstrong? :>

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2008-11-03 08:06:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 3 Nov 2008 00:55:54 +0100, kaktus napisał(a):

    > Ale znam tez, inna przyklad gdzie jednego kolesia wsadzili do aresztu ( w
    > sumie na 4 miesiace ), za to ze ukradl spod baru rower ( tylko ze rower byl
    > zapiety, wiec moze to byla kradziesz wlamaniem ), i w ostattecznosci
    > dostalem 6 miesiecy bezwzglenej kary b/w :). Za glupi rower zwiniety po
    > pijaku....

    To w końcu złodziejem był "koleś", czy Ty?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 15. Data: 2008-11-03 08:42:58
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 3 Nov 2008 07:49:37 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

> [...]
    > 7:00 śniadanie, 7:45 wyjazd do roboty, na 17:00 powrót do zakładu...
    > Jeden dwóch strażników do obstawy. Kto ucieknie - 5 lat bezwględnej

    Popieram, myślę zresztą że nie tylko ja. W dawniejszych czasach skazani za
    przestępstwa niekryminalne normalnie pracowali i nikomu to nie
    przeszkadzało. Ale idzie nowe, znając życie teraz to by było niehumanitarne
    czy cośtam.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2008-11-03 09:14:55
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > 7:00 śniadanie, 7:45 wyjazd do roboty, na 17:00 powrót do zakładu...

    Co? Śniadanie 5:00. 6:00 wyjazd do roboty, zakończenie roboty o 18.

    *piotr'ek*

  • 17. Data: 2008-11-03 10:23:07
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Budzik pisze:

    > przy 0,43mg? To chyba tylko jak go potraci kierowca wyprzedzajacy na
    > gazete...

    To jest około 0.86 promila - przeciętny organizm ma już problemy z
    refleksem, znacznie pogorszone widzenie w ciemności a do tego miewa
    zaburzenia równowagi...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 18. Data: 2008-11-03 19:08:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > To jest około 0.86 promila - przeciętny organizm ma już problemy z
    > refleksem, znacznie pogorszone widzenie w ciemności a do tego miewa
    > zaburzenia równowagi...

    Z autopsji czy z jakiegos naukowego opracowania?

    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."
    Molier

  • 19. Data: 2008-11-03 19:08:26
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 3 Nov 2008 09:42:58 +0100, scream napisał(a):

> [...]
    > przestępstwa niekryminalne normalnie pracowali i nikomu to nie
    > przeszkadzało. Ale idzie nowe, znając życie teraz to by było niehumanitarne

    to idące nowe, to elektroniczny dozór...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria Bombardier http://foto,3mam.net

  • 20. Data: 2008-11-03 19:11:03
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    Dnia 3.11.08 (poniedziałek), 'Krzysztof 'kw1618' z Warszawy' napisał(a):

    > W takich przypadkach sąd powinien karać pracami społecznie uzytecznymi

    A jak powie, że nie będzie robił, to co mu zrobią? Zaczną go pałować by
    zaczął zamiatać? Obowiązku pracy zdaje się nie ma...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.