  • Data: 2004-03-15 20:06:19
    Temat: Re: zwrócenie przez sąd załączników do wniosku?
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fakirek" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c351j3$g0o$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam taki pomysl (napislas, ze nie dostalas tego zarzadzenia) - moze
    > wczesniej sad wydal zarzadzenie o zwrocie, i nie odebralas przesylki.
    Teraz
    > sie uprawomocnilo i sad zwraca fizycznie wniosek. Zalaczone pismo to tylko
    > pismeko przewodnie.

    jest to możliwe, tylko jaki sens miałoby wezwanie o wpis skoro wniosek
    podlega zwrotowi. Ponadto problem dotyczy załączników a nie wniosku. moze
    jakaś pomyłka po prostu. Możeliwe, że złożyłaś po kilka egzemplarzy
    załączników i dlatego sędzia zarządził zwrot (szczereze mówiąc nigdy sie z
    czymś takim nie spotkałam). wcześniej juz dostałaś jakieś pismo z sadu, a
    wogóle to o co jest ta sparawa, spadek, zasiedzenie?

    pozdrawiam
    wowka