eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
  • Data: 2012-11-06 07:52:33
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie bardzo. Tak jak Yakhub pisze (w drugą stronę).

    > http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,,
    ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html

    > +++
    > Art. 167[1]
    > 1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowišzany
    > wykorzystać przysługujšcy mu urlop, jeżeli w tym okresie pracodawca
    > udzieli mu urlopu. ---
    >
    > pzdr, Gotfryd
    czyli jak dzis wysle wypowiedzenie moje z dniem wczorajszym zwykle to
    czy nadal bedzie mogl mnie dyscyplinarnie wyrzucic ? czy to bedzie
    adekwatne ze mnie w pracy nie ma a z uwagi na odleglosc mma takie prawo

    jeszcze raz zaznacze ze pracuje z pomorskim filia jest w poznaniu a
    siedziba we wroclawiu
    dzis wysylam z dniem wczorajszym wypowiedzenie czy to bedzie ok i nie
    dostane dyscypliny czy w wypowiedzeniu zaznaczyc date srody i w srodku
    zalaczyc tez zwolnienie lekarskie do srody ?

    czy czas na dojscie wypowiedzenia jest jakis?

    ponoc jak jest umowa na czas okreslony nie trzeba podac powodu przy
    wypowiedzeniu.