eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca › Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
  • Data: 2012-11-06 15:04:20
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    bartek wrote:
    > czyli jak dzis wysle wypowiedzenie moje z dniem wczorajszym

    jezu
    jak mozna wyslac cos dzisiaj zeby bylo wczoraj.

    wszyscy tluka, ze liczy sie kiedy to pracodawca przeczyta a nie kiedy ty
    to wyslesz i jaka date wpiszesz.

    tez bym cie zwolnił, bo sie nie nadajesz do pracy.

    > zwykle to
    > czy nadal bedzie mogl mnie dyscyplinarnie wyrzucic ?

    wlasnie pewnie pismo jest gotowe, a dyscpylinarke dostaniesz poleconym

    > czy to bedzie
    > adekwatne ze mnie w pracy nie ma a z uwagi na odleglosc mma takie prawo

    nie masz takiego prawa
    do wyjasnienia jest gdzie jest twoej stale miejsce pracy i na jakiej
    podstawie masz gdzie jechac i kto za to zaplaci,
    ale stawinei sie nie gra roli.

    > jeszcze raz zaznacze ze pracuje z pomorskim filia jest w poznaniu a
    > siedziba we wroclawiu
    > dzis wysylam z dniem wczorajszym wypowiedzenie czy to bedzie ok i nie
    > dostane dyscypliny czy w wypowiedzeniu zaznaczyc date srody i w srodku
    > zalaczyc tez zwolnienie lekarskie do srody ?

    jak wyzej

    > czy czas na dojscie wypowiedzenia jest jakis?
    >
    > ponoc jak jest umowa na czas okreslony nie trzeba podac powodu przy
    > wypowiedzeniu.

    a masz na czas okreslonyy?
    na jaki okres, bo zaraz sie okaze, ze w ogole nie mozesz jej wypowiedziec.