    From: "Delor" <D...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Date: Mon, 8 Oct 2007 08:24:41 +0200

    news:slrnfgigs5.hjj.joshua@tau.ceti.pl...

    > To, że w normalnym kraju policjant po sprawdzeniu czy kierowca posiada
    > uprawnienia do kierowania pojazdem powie, żeby ten pojechał do domu i na
    > przyszłość pamiętał o zabraniu dokumentów.
    >
    > Całe szczęście, że nie wszyscy policjanci są takimi wrednymi zerami jak ten
    > opisany...
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
    > (c) Tomasz Olbratowski 2004

    W Francji widziałem jak kierowca zapłacił mandat 90,- EUR
    za przekroczenie prędkości na autostradzie o 20 km/h.
    Byłem pasażerem w tym samochodzie. W mojej
    ocenie warunki drogowe pozwalały tam jechać znacznie szybciej.
    Tez uwazasz, że Francja i tamtent policjant są nienormalni ?
    Zanim coś wyslesz na grupę to przedtem pomyśl.
    50 zł opłaty za obsługę klienta i za wzmocnienie jego pamięci
    to nie jest dużo, Skarb Państwa musiał dołożyć do tego dużo więcej.
    Zachowanie policjanta zalezy też od zachowania kierowcy. Policjant
    to tylko człowiek, który też ma emocje.