  • Data: 2007-10-07 13:22:50
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus pisze:

    > Jazda bez prawa jazdy (m.in.) przy sobie jest wykroczeniem. Znasz
    > państwo w którym policja toleruje popełnianie wykroczeń? Dlatego
    > policjant nie może zezwolić na dalszą jazdę bez prawka przy sobie.

    Lekko OT: u nas zbyt wiele rzeczy jest na zasadzie "mania papierka".
    Jeżeli osoba upoważniona do kontroli RD zweryfikowała pacjenta
    (rozumiem, że miał inny dokument) i sprawdziła, że posiada *ważne*
    pozwolenie na prowadzenie pojazdu to... w którym miejscu bezpieczeństwo
    ruchu drogowego byłoby zagrożone? Co najwyżej podczas ewentualnej
    następnej kontroli policja musiałaby przeprowadzić powtórne czynności
    sprawdzające.

    Jestem jeszcze w stanie zrozumieć istotę wykroczenia polegająca na
    przekroczeniu dopuszczalnej prędkości o 3 w nocy na drodze, gdzie pies z
    kulawa nogą sie nie zabłąka (na zasadzie a gdyby wasza matka), ale w tym
    przypadku?

    Niemniej - odnosząc się do głównego wątku - sądzę, że jego twórca
    zachował się po prostu poniżej wszelkiej krytyki i odczuł tego efekty.

    M.