  • Data: 2007-10-07 16:38:28
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Mariusz" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:feacgp$e0p$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [cut]
    >
    > Na twoim miejscu poszedlbym do komendanta, poprosil o rozmowe z tym
    > funkcjonariuszem i w obecności komendanta bym tego policjanta PRZEPROSIL i
    > poprosil o wycofanie skargi. Tak by postapil dorosly czlowiek z klasa,
    > ktory zna i rozumie znaczenie swoich i slow i swojego postepowania.
    > Gowniarz natomiast, mimo ze nie ma racji, bedzie kruszyl kopie, szukal
    > zemsty i w efekcie... wkopie sie jeszcze bardziej. Kim jestes, zdecyduj
    > sam.

    Ja bym komendanta grzecznie poprosił żeby policjanta wysłał na urlop na dwa
    tygodnie i sie relaksował bo lekarze strajkują, a policjantowi powiedziałbym
    zeby sie poszedł zbadać psychiatrycznie prywatnie, a pierwszą wizytę u
    psychologa mogę mu sponsorować, to jest szok jak można przy zwykłej kontroli
    tak potraktować cywila. W bardziej stresującej sytuacji taki policjant może
    komuś naprawdę zrobić krzywdę a nawet zabić. Być może policjant zobaczył
    dobrą brykę, cywila w ładnej bluzie a podświadomie skojarzył jak większość
    rodaków ze to Dre.... tak naprawde to ktoś powinien się zająć tą sprawą
    zanim ten policjant naprawdę zrobi głupotę, media uwielbiają takie absurdy.