eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawożarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności › Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
  • Data: 2012-01-04 16:48:29
    Temat: Re: żarówki, lodówki, rajstopy,.. - czyli historia zaplanowanej nieprzydatności
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqg.googlegroups.com...
    > Obawiam sie, ze nie jest to tak proste... skad niby ma wiedziec, ze ta
    > za 750 wytrzyma 10 lat?

    Po znajomych? Chyba widać co u znajomych stoi.

    > Kupijac za 750 ma spora szanse kupic dolkadnie to samo, co jest za
    > 500, tylko z inna naklejka ;)

    Napisałem, że dwaj producenci mają taką samą renomę (dopłata do znaczka). Jeżeli
    coś u innych kosztuje 700-800 zł, a ktoś raptem wyskakuje z towarem za 500 zł to
    można się tylko spodziewać, że szybko mu padnie. Ostatnio ze znanych mi
    przypadków to telewizory FUNAI. Ludzie brali bo tanie i okazało się, że wieszają
    się przy dvb-t. :) Niby japończyk, a całkowicie niedopracowany soft.