  • Data: 2009-06-24 14:45:30
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, jestem okolicznościami zmuszona złożyć wypowiedzenie w pracy z
    dniem 1.07. Jestem zatrudniona na pełny etat na czas nieokreślony, ale
    pracuję od 10 mies. także obowiązuje mnie 1-miesięczny okres
    wypowiedzenia. Jednoczesnie z mężem staramy się o dziecko. Mam zatem
    pytanie-jeślibym złozyła wypowiedzenie i zaszła podczas okresu
    wypowiedzenia w ciąże, to czy mogłbym to wypowiedzenie cofnąć i
    przejść na zwolnienie lekarskie?Z góry dziekuję za odpowiedz.

    a pozniej lament, ze pracodawca sadzi, ze kazdy pracownik to oszust.

    Za zwolnienie ktos placi nie ? Ciaza to nie choroba i nie przysluguje na to
    zwolnienie za sam fakt bycia w ciazy.

    Icek