    From: Hania <H...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wynajem mieszkania (problem z właścicielem)
    Date: Mon, 07 Jan 2002 17:09:31 +0100

    Blurp wrote:

    > Użytkownik Hania <H...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:3...@w...pl...
    >
    > Odpowiedz w kwestii prawa dostałas. Coz nie kazdy ci pomoze jak krasc cudze
    > pieniadze.

    Nie moge wyjsc z podziwu - jak łatwo przychodzi Ci opluwanie mnie... Nie masz
    pojecia o czym mowisz, a nazywasz mnie zlodziejem. "Krasc ludzkie pieniadze" -
    rece mi opadaja. W zasadzie to nie chce mi sie odpowiadac, ale...
    Otoz w tej calej sprawie nie chodzi o zadne pieniadze (bo to kwestia jakichs
    smiesznego kilkadziesieciu zlotych). Po prostu wydalo mi sie dziwne, ze czlowiek
    zadal sobie po tylu miesiacach az tak wiele trudu, zeby mnie znalezc (szkoda, ze
    nie wykazywal takiego zaangazowania dla zapewnienia warunkow adekwatnych do
    regularnie placonego przez mnie czynszu, ale mniejsza o to). Moje zdumienie bylo
    takie samo jakby w miesiac po wizycie w restauracji i oplaceniu rachunku za
    obiad, kiedy zdazylam juz dawno o nim zapomniec, przyszedl do mnie goniec z
    restauracji z informacja, ze nalezy doplacic do rachunku, bo zjadlam za duzo
    zupy... To tyle.

    Przykro mi, ze tak na mnie napadliscie. Wydaje mi sie, ze jak na prawnikow, zbyt
    latwo stawiacie sady. Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam
    Hania