  • Data: 2002-01-07 00:50:34
    Temat: Re: wynajem mieszkania (problem z właścicielem)
    Od: Marcin <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hania wrote:

    > Dlatego moralizatorskie uwagi o "grzaniu tylka" i "poszukiwaniu
    > usprawiedliwienia dla swych zenujacych postepowan" mogles sobie > zostawic dla

    Dobre :)))

    A tak poza tym to proponuje:
    - zadac od wlasciela przedstawienia punktu umowy najmu, ktory stanowi,
    ze powinnas oplacac CO.
    - zasugerowac wlascicielowi, ze zawiadomisz Urzad Skarbowy, iz nie
    odprowadza podatku od przychodow z najmu lokalu (na prawde malo kto to
    robi...) - ten punkt dedykuje szczegolnie "sympatycznemu koledze"
    (dotyczy kradziezy)
    - jesli zaakceptuje bez bolu powyzsze warunki - zaplac za CO.

    PS
    Nie wiem co rozumiesz przez rozliczenie umowy, ktore podobno nastapilo?