  • Data: 2005-08-30 14:54:12
    Temat: Re: wymiana dowodu osobistego - odpis aktu małżeństwa
    Od: "draculka" <d...@n...lubie.spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elvis" <n...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości
    news:df1ccf$jdf$1@atlantis.news.tpi.pl...
    [ciach...]
    >Dodam, że jest to ostatni odpis z trzech, które posiadaliśmy, nie chcę się
    >go pozbywać, bo może się przydać (jechanie 400 km do USC gdzie braliśmy
    >ślub po kolejne odpisy może być kłopotliwe).

    Ostatni oryginał sobie zostaw bezwzględnie, jeśli "nie uśmiecha się"
    udawanie do odległego USC.
    Rozwiązaniem będzie z pewnością sporządzenie kopii wierzytelnej u
    notariusza. Zwykle od ręki i jeśli stawki się nie zmieniły to kosztuje to
    7,32PLN za 1 stronę. Kopię wierzytelną notariusz wykona jedynie z oryginału,
    a sama kopia będzie posiadała jego moc.

    pozdrawiam
    draculka