  • Data: 2003-02-08 00:08:04
    Temat: Re: wyciąg z księgi wieczystej - jak go zdobyć?
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba znana wszem i wobec jako Marcin Surowiec zamieszkała pod adresem
    <s...@d...pl>
    w artykule <news:00d901c2cebf$7444b350$a740200a@zm> napisała w ten
    deseń:

    Fifiemu sie wydaje, że wyciagi z KW dostanie każdy, co nie jest prawdą.
    Ale nie jest to pierwsza bzdura, którą tutaj wypisuje. Mam go w KF od
    czasu jak chłopak w paranoje popadł i sam siebie od zakłamanych wyzywał,
    ale mój czytnik niestety nie filtruje po referencjach i czasem - tak jak
    teraz widzę jego wypociny.

    Z resztą Twojej wypowiedzi sie zgadzam i popieram w całej rozciągłości.
    A autorowi wątku jeśli chodzi o sprawdzenie stanu w KW to może póść (po
    uzyskaniu informacji u numerze) to wydziału Ksiąg Wieczystych właściwego
    Sądu Rejonowego i na miejscu sam sprawdzić co w księdze jest zapisane -
    tego faktycznie nie maja prawa odmówic.
    --
    Pozdrówka
    Tatiana