    Date: Tue, 11 Jan 2022 15:57:14 +0100
    Subject: Re: wpłacający na dowodzie wpłaty
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 13:52, J.F pisze:

    > No i pytanie na ile kontroluja dane wplacajacego.
    > Na poczcie, przy umiarkowanych, kwotach raczej wcale.

    wpłacają na jeden numer rachunku,

    > Hm, ewidencja dzialalnosci gospodarczych znajduje 2247 Rutkowskich,
    > 7108 Kowalskich, i 14939 Nowakow. I jeszcze 3267 "Kowalska".
    >
    > Wiec istotnie dosc popularne nazwisko ... ale zeby az tak?
    > To nie moze byc przypadek :-)
    >
    > O, dzialanosci w Warszawie 222 tys. Rutkowskich 188.
    > Mniej niz 1 promil ... w totka zagrajcie razem :-)
    >
    > A we Wroclawiu 27 na 72 tys ... znaczaco mniej.
    > W Poznaniu 44 na 60 tys ... czyzby nie bylo to popularne nazwisko ...
    > we Lwowie?

    W tym wątku chyba chodzi o to, że dasz gotówkę Ygrekowskiemu, ten
    pójdzie do banku lub na pocztę, a tam dowód lub paszport i
    kasjer+nadzorca kasjera powie: Ygrekowski ? za Rutkowskiego ? nieeeee!
    Musi Pan zmienić wpłacającego na Ygrekowski i wspólnota dostanie jako
    Ygrekowski wpłacający kase na konto dostanie.