  • Data: 2009-01-23 22:58:46
    Temat: Re: wada auta uzywanego po 8 miesiacach.
    Od: Boberek <d...@d...zwierz> szukaj wiadomości tego autora

    staszek pisze:

    > nie myslalem nad takimi rzeczami ale pytanie b ylo o cos innego jakbys
    > nie zauwazyl.

    To nie helpdesk, tylko grupa dyskusyjna, ale mam dziś niezły humor więc
    odpowiem. Teoretycznie jeśli właściciel nie poinformował Cię o tej
    wadzie, a o niej wiedział, to możesz się "domagać", ale w praktyce nie
    jesteś raczej w stanie nic mu udowodnić, więc to w tej chwili kwestia
    jego dobrej woli.

    --
    Boberek, co nosi pulowerek