    From: "Alek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: uslugi w TPsa.. jak to jest ?
    Date: Tue, 11 Mar 2003 13:07:43 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@n1-137.elartnet.pl

    Od 1 kwietnia 2003 ma to wyglądać tak: (z Regulamiu świadczenia
    telekomunikacyjnych usług powszechnych przez TP S.A.)

    Dział II, paragraf 4, punkt 4)
    usługi transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów,
    ----

    A tak na marginesie to jest jeden ciekawy punkt:
    Dział IV, rozdział 4, paragraf 30, pkt 1)
    W przypadku stwierdzenia przez TP, że z należącego do Abonenta urządzenia
    końcowego generowane są połączenia, których natężenie może spowodować
    zagrożenie płatności za usługi, TP telefonicznie powiadamia o tym fakcie
    Abonenta. W przypadku otrzymania od Abonenta potwierdzenia, że powyższe
    połączenia odbywają się bez jego wiedzy i zgody lub gdy powiadomienie
    Abonenta nie jest możliwe, TP ma prawo ograniczyć lub zawiesić świadczenie
    usług.
    2) TP zniesie powyższe ograniczenie lub przywróci świadcenie usłgu
    niezwłocznie po uzyskaniu od Abonenta wiarygodnego potwierdzenia, że
    połączenia, o których mowa w ust. 1, są generowane za jego zgodą.
    ----

    Czyżby ukłon w stronę problemu dialerów? :)
    Tylko mi nie mówcie, że z rachunkiem od tpsy nie dostaliście nowego
    regulaminu ;P

    pozdrawiam
    Alek

    P.S. Mam nadzieję, że dużo literówek nie zrobiłem :)