  • Data: 2006-02-17 22:05:12
    Temat: Re: urlop z okazji pogrzebu
    Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

    > Jak sama nazwa wkazuje, jest to urlop na okoliczność - w tym wypadku
    > pogrzebu. "Wybieranie" go 2 tygodnie później mija się ze zdrowym
    > rozsądkiem i żaden przełożony na takie coś nie pozwoli. 2-3 dni
    > później to jeszcze "ujdzie", ale pewnie też zależy to od ustaleń z
    > pracodawcą.

    Troche 'oftopikowo', ale kiedys przedz śłubem w kadrach pytalem o ilosc dni
    na tego typu uroczystosci.
    Pani wyjasnila mi ile na co, w przypadku slubu wlasnego, czlonka najblizszej
    rodziny, pogrzebu czlonka najblizszej rodziny itp.
    Ja z kolei bardzo bysto zapytalem: "A jak na własny slub są dwa dni, to ile
    jest na wlasny pogrzeb?"

    Panie huczały z tego jeszcze długo.

    Pozdrawiam
    BN