  • Data: 2012-02-02 23:59:25
    Temat: Re: umowa najmu - wielu najemców
    Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > ale ten drugi z tym pierwszym nie przebywa razem.
    > On ma odzielną umową na podnajem pokoju i sie z nim rozlicza.
    > Tobie nic do niego.

    własnie napisałem, że nic mi do tego i mam to gdzieś.

    > wyobraz sobie taką sytuację.
    >
    > W mieszkaniu mieszka babcia. Mieszkanie nalezy formalnie do wnuka tej
    > babci, a babcia mieszka na podstawie umowy uzyczenia/dozywocia,
    > (wszystko jedno).
    >
    > Teraz spisujesz z babcią umowę najmu i nagle przychodzi ci jakis
    > gosciu do pokoju i mowi, ze masz spadac bo to jego chata. Goscia nie
    > znasz i pierwszy raz go widzisz.
    >
    > I co być zrobił? Bo ja bym ściągnął policję pokazał umowę i kazał
    > tamtemu gościowi wyp... albo niech go policja zabierze.

    na odwrót, kolego.
    masz umowę z nim, a nie z jakąś babcią.
    jak możesz podpisać umowę najmu, skoro mieszkanie "formalnie" należy do
    kogoś innego?
    to jakiś stek bzdur.
    ciebie umowy jakie robi ten facet nie interesują, jeżeli on jest najemcą.
    i fakt, on ma prawo mieszkać, a babcia, o ile nie ma jakiejś klauzuli o
    podwynajem, nie.
    więc nie bardzo wiem, na czym ten problem polega.
    albo coś się ma, albo nie; nie ma pojęcia "formalnie", bo to oznacza,
    prawnie.

    moon