eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawouciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem] › Re: uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
  • Data: 2004-02-01 19:32:29
    Temat: Re: uciazliwi sasiedzi... [czy da sie cos zrobic z takim przypadkiem]
    Od: "[edymon]" <e...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik sibeling napisał:
    > pan zaczyna po 20 ,czyli jeszcze nie ma ciszy

    > z tego co wiem remonty mozna robic od 8-20
    > cisza nocna obowiazuje od 22-6 wiec przed 22 tez mozna cos zrobic
    Nie rozsmieszaj mnie, myslisz, ze ktos oprocz Ciebie (i moze mnie) tego
    przestrzega? JAk poszlam zwrocic sasiadce "gwiezdzie" uwage, zeby moze
    zdejmowala szpilki jak wraca do domu o 4tej nad ranem, a nie hasala w
    nich jak sarna w mlodniku, to mnie prawie zwyzywala, ze sie czepiam.
    Dodam, ze wracanie w godzinach 1 w nocy-5 rano odbywalo sie prawie
    codziennie i sam proces wracania i hasania trwal zwykle ok. pol godziny
    zanim te buty wreszcie zdjela. O innych wyczynach gwiazy polsko-czeskiej
    piosenki nie bede juz wspominac, bo mi sie rzygac chce na sama mysl.
    Dziekuje wszystkim mocom niebieskim i piekielnym, ze sie wyprowadzila.

    --
    Pozdrawiam,
    Edytka