    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.soc.prawo
    Subject: Re: trynkiewicz wychodzi
    Date: Fri, 17 Jan 2014 13:12:49 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 17 Jan 2014 13:56:27 +0100 osobnik zwany Bartłomiej
    Kacprzak napisał:

    > Nie ma możliwości żeby każdy go przestrzegał, chyba, że zastosujesz
    > metodę z filmu Minority Report.

    nie mówimy o obywatelach a o Państwie. Próba wsadzenia do więzienia czy
    psychiatryka kogoś, kto wyszedł na wolność po odbyciu prawnie zasądzonej
    kary jest łamaniem podstawowych zasad prawa.

    > Ale ta również miała wady.
    > Jeśli chcesz żyć w państwie prawa to musisz zaakceptować, że niektóre
    > jednostki będą cierpiały dla ogółu. Kara śmierci jest odstraszaczem w
    > pewnym sensie.
    > BTW chyba nie jest rozdawana na prawo i lewo i naprawdę trzeba na nią
    > zasłużyć.

    popatrz sobie na światowego statystyki chociażby w USA. Potem zobacz ile
    wyroków zostało po latach uchylonych bo skazano niewłaściwą osobę. W ilu
    przypadkach okazało się po wyroku, że popełniono błąd.

    Nie będę już wciągał do dyskusji krajów takich jak Chiny czy Korea ?ln. Bo
    to inna bajka.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?