eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotresc art dotyczacego obrony koniecznej wedlug PISu (i inne wypociny) › Re: tresc art dotyczacego obrony koniecznej wedlug PISu (i inne wypociny)
  • Data: 2005-12-21 21:41:19
    Temat: Re: tresc art dotyczacego obrony koniecznej wedlug PISu (i inne wypociny)
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):
    > no to udowodnij ze owa pani wiedziala ze bezdomny nie zamierza niczego
    > ukrasc nie zamierza napasc.
    Jaki bezdomny, jaka pani?
    > poczytaj o tej obronie troche wiecej, nie wszystko tak pieknie wygaldalo jak
    > to bylo w pod napieciem.
    Nie ogladam pod napieciem - szczesliwie telewizor mam od niedawna i
    tylko dwa programy... wystarczy mi jeden zlodziej czasu ;P
    > dzisiejszy przepis pozwala na obrone przy takim ataku.
    Gowniarz rzuci sie z nozem to nie mozesz uzyc przeciwko niemu broni
    zanim Cie trafi nozem - mozesz sie bronic jedynie adekwatnie do
    zagrozenia (niewazne ze niektorzy golymi rekoma moga wiecej krzywdy
    zrobic niz ktos inny uzbrojony w bron palna)
    > a gdzie ja sie powoluje na religie?
    "czy jakiejs psedo katoliczce zabicie bezdomnego chcacego sie ogrzac na
    klatce"
    Jakos nie kojarze zeby ktos (katolik czy nie katolik) zabil bezdomnego
    na klatce schodowej i tlumaczyl sie ze bylo to w obronie koniecznej.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl