eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawotresc art dotyczacego obrony koniecznej wedlug PISu (i inne wypociny) › Re: tresc art dotyczacego obrony koniecznej wedlug PISu (i inne wypociny)
  • Data: 2005-12-22 12:56:52
    Temat: Re: tresc art dotyczacego obrony koniecznej wedlug PISu (i inne wypociny)
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <p...@r...net> napisał w wiadomości
    news:slrndqkk4f.2e0g.piotrek@pikachu.wsa.lublin.pl..
    .
    > Dnia 21.12.2005 Przemek R...
    > <przemyslaw.rokicki@tnijtnijtnijjkochanietnij.\
    > gazeta.pl> napisal/a:
    >
    > [...]
    >
    > To Ty udowodnij że nie jesteś pedofilem.

    wez spie..laj gowniarzu jak nie masz nic do dodania, obrona konieczna i
    bezmyslne jej poserzenie moze duzo zlego przyniesc. Nie wiem jak ty ale ja
    nie che by jakis zazdrosny suk. czy jakis debil moje dziecko zabil. Nie po
    to wymyslono kary za przestepstwa by teraz robiono 'dziki zachod'.

    P.

    ps
    Bardzo mi sie podoba pomysl z pistiletem - paralizatorem (BTW o tym kiedys
    pisalem odnosnie akcji policyjnych i spotykaniu psow w mieszkaniach) ale juz
    bron z kulkami to nie jest dobry pomysl, dlatego ze ktos moze stracic wzrok
    (lub zycie bo domyslam sie ze jezlei z taka sila otrzyma kilka
    kulek w gardlo czy poprzez otwarte usta to moze je stracic) .... bo komus
    sie wydawalo.
    Chyba ze procz wytycznych w ustawie dotyczacych tego jak uzywac gdzie
    srzelac pojawia sie kary bezwzglednego pozbawienia wolnosci za strzelanie
    ponad te granice.