  • Data: 2004-03-09 13:50:58
    Temat: Re: szybki pytanko licencja
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tch napisał:
    > chcę to kupić z drugiej ręki od prywatnej osoby
    > z nowości właśnie się dowiedziałem że w niemczech
    > można handlować OEM bez konieczności posiadania sprzętu w komplecie
    > jest jakiś stosowny wyrok sądu z lipca 2001
    > a jeżeli tak to co wtedy?

    Nie tylko w Niemczech, w Polsce jest już taki sam wyrok.

    > kuupuję w niemczech oema od niemca
    > tam prawo na to zezwala przyjeżdzam z tym do polski
    > no właśnie i co?
    > dalej to jest legalne? czy od odry już nie?

    Masz to nadal absolutnie legalne.

    A co do Twojej wcześniejszej wypowiedzi odnośnie USA i mp3 - jak tam
    kupisz to też będzie legalne u nas.
    Z legalnością sprzedaży chodzi tylko o miejsce pierwszego wprowadzenia
    egzemplarza utworu do obrotu, potem możesz tym dowolnie handlować.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek