  • Data: 2004-03-07 21:44:03
    Temat: Re: szybki pytanko licencja
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ważny jest legalny nośnik. O ile na tym nośniku jest wersja polska, albo
    > MS udostępnia ją darmowo na swoich stronach, to możesz spokojnie takiej
    > transakcji dokonać.

    programy chcę kupić w niemczech
    będzie to na pewno wersja niemiecka na niemiecki rynek
    a używać będę w polsce.
    chodzi mi o to czy można sprzedawać oprogramowanie za granicę.
    i poza nią legalnie używać.
    logika mówi że tak ale z ms to nie takie pewne
    w stanach handluje się mp3 /legalnymi/ tylko do użytku na terenie usa
    wiec wcale by mnie to nie zdziwiło że z windą też tak jest.
    byłbym wdzięczny za sugestie