  • Data: 2004-07-24 19:48:16
    Temat: Re: rozpoznanie pod nieobecność obwinionego
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy jest możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpoznanie sprawy i
    ewentualne
    > ukaranie pod nieobecność obwinionego (czyli mnie)? Jeśli tak, to
    jaka jest
    > procedura, terminy, co napisać i w ogóle proszę o poradę.

    Jest możłiwość. Kodeks postępowania w sprawie o wykroczenia
    umożliwia orzekanie pod nieobecność obwinionego o ile został on
    prawidłowo zawiadomiony o terminie rozprawy.

    Możesz wysłać Sądowi pismo, że się nie stawisz i wnosisz o
    rozpoznanie sprawy pod Twoją nieobecność i już.

    -> http://usenet.pomocprawna.info