  • Data: 2011-08-19 22:45:51
    Temat: Re: robienie w balona
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 19 Aug 2011, Waldek wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie, kłamstwo jest kłamstwem.

    Cytat z Twojego własnego postu:
    "Jak stanowi prawo?"
    Kogo *w kontekście tego pytania* obchodzi fakt, że to jest kłamstwo?
    Pytałeś o *prawne* skutki czy nie?
    No to dla prawnych skutków ma znaczenie, czy dane oświadczenie można
    uznać za ofertę czy nie. To czy jest "kłamstwem" jest bez znaczenia
    (po prostu prawnie skuteczne oświadczenie da się od żyjącego
    i dostępnego w kraju niebankruta wyegzekwować w sądzie i tyle).

    > Dotarło?

    Widzę że nie, ale do Ciebie...

    pzdr, Gotfryd