  • Data: 2006-09-04 21:54:26
    Temat: Re: ratunku - developer i nagla zmiana umowy
    Od: Adam <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Sep 2006 21:18:22 +0200, Jack napisał(a):

    > Problem jest gdzie indziej. Przyslanie nowej umowy doprowadzilo do
    > przedluzenia sie procedury w banku. A to doprowadzilo do opoznienia w
    > przyznaniu kredytu, opoznienia we wplacie 1 raty i rozwiazania z tego
    > powodu umowy przedwstepnej. Z tym, ze ja dysponuje 2 rozniacymi sie
    > oryginalami z ta sama data zawarcia. Wedlug mnie jest to niedopuszczalne
    > antydatowanie. Pytanie brzmi teraz czy ja moge to jakos wykorzystac w
    > boju z developerem przed sadem w zwiazku z wypowiedzeniem mi umowy.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > jack

    W sumie jakos nie bardzo to widze - jedna z umow jest nie wazna bo jest nie
    podpisana przez ktoras strone, (np. druga umowa, ktora CI przyslali -
    podpisales ja?) albo obie sa wazne - chyba, ze w tej drugiej wypowiedziano
    ta pierwsza :) A jesli obie sa wazne a wypowiedziano tylko jedna to moze
    ciagle jedna obowiazuje :)

    Niemniej jednak wg. mnie raczej trudno bedzie przywrocic umowe bo nie
    wypelniles jednego z jej podstawowych zalozen czyli nie wplaciles raty. A
    developera nie musza obchodzic Twoje problemy z bankiem, oni po prostu wg
    umowy maja otrzymac pieniadze... Chyba troszke zepsules sprawe pokazujac w
    ogole ta druga umowe w banku - skoro CI ja przyslali i nie byla podpisana
    to nawet nie byla wazna - bank dal by Ci kredyt na podstawie pierwszej i
    nie bylo by problemu.

    Nie mniej jednak dziwi mnie takie podejscie ludzi z bre locum bo wlasnie
    sam tam kupuje mieszkanie (pod W-wa) i obsluga byla mila i kompetenta i
    powiedzialbym nawet "wyrozumiala" dla moich problemow kredytowych. No ale
    moze to inny oddzial. A ze od wrzesnia znow podwyzszyli ceny to niestety
    fakt.

    Adam