  • Data: 2004-05-18 20:59:15
    Temat: Re: przeszła egzekucja a nowy kredyt
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c8ddhu$t4b$1@inews.gazeta.pl...

    > - czy jeśli przyznam się do tego, czy mam w ogóle szanse na kredyt czy
    też to
    > automatyczna dyskwalifikacja?

    Pewnie jesteś zarejestrowana w BIK. Złóż zapytanie. Formularze sa na ich
    stronach.

    > - jeśli się nie przyznam, czy bank ma szanse to wykryć (czy są inne
    rejestry
    > niż BIK i ZBP, może banki mają swój system)?

    Przy wniosku kredytowym nie pytają o poprzednie długi, tylko aktualne.
    Aktualnie nie masz zadłużenia.

    > - jeśli się nie przyznam, co to jest prawnie (fałszywe poświadczenie,
    > wyłudzenie???) i co mi za to grozi?

    Nic. Nikt nie pyta o przeszłe długi. We wniosku jest pytanie o obecne.

    A po za tym, to jesteś fr... . Nikt Ci nie kazał składać zawiadomienia na
    swoją matkę. Wystarczyło złożyć zawiadomienie, ze ktoś sfałszował Twój
    podpis na umowie kredytowej. Padło by na firmę udzielającą kredyt, że
    podpisali umowę z osobą inną, niż w dokumentach. Mamy i tak nie ma, więc
    dla niej żadna różnica. Zresztą skąd masz pewność, że podpis fałszowała
    mama, a nie ktoś inny?