  • Data: 2005-10-23 17:34:21
    Temat: Re: prowizja od transkacji karta kredytowa
    Od: sufa <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Otto von Falkenstein napisał:

    > I to była oferta, i ty ją przyjałeś.

    oczywiscie.
    zauwaz jednka, ze w 97 albo i wiecej procentach tak sie nie dzieje,
    czyli sprzedawca nie obciaza klienta ta prowizja. dokonujac
    kilku/kulkunastu transakacji zakupu przez siec w miesiacu wpadlem w
    rutyne. zakup->wybor_platnosci->zatwierdzenie->aytoryzacja_k
    arty.
    uwazam, ze sprzdawca pomyslel o takich kilentah i zalozyl ze co ktorys
    nie bedzie uwaznie czytal, tylko postapi tak jak ja. i to ni do konca mi
    sie podoba.
    poza tym masz racje.

    s.
    --