eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc.Re: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc.
  • Data: 2007-05-24 01:26:35
    Temat: Re: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 23.05.2007 n...@g...com <n...@g...com> napisał/a:
    > Zapomnialem dodac ze laptop zostal wyslany do mnie bez zadnej faktury,
    > jedyne to co dostalem to faktura pro forma w pliku pdf bez podpisow,
    > pieczatek etc. Natomiast z laptopem dostalem jedynie jakis swistek od
    > firmy action, na ktorym rowniez nie widnieje ani pieczatka, ani podpis
    > (pole jest puste), ani data, ani nawet cena... Karta gwarancyjna nie
    > byla rowniez podpisana... Bardzo prosze o informacje jak mozna to
    > szybko zalatwic.

    Czy zostałeś powiadomiony przez sprzedawce o prawie odstąpienia od umowy w
    terminie 10 dni?

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1