  • Data: 2022-11-27 11:52:13
    Temat: Re: prawo jazdy spoza EU
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 27 listopada 2022 o 07:59:10 UTC+1 Shrek napisał(a):
> [...]
    8130/il_570xN.1795398130_d11a.jpg
    > Na moim się nie da - oparcie za wysokie z tyłu jest;)

    Nie da to się hełmu na lewą stronę włożyć.
    Ja nosiłem dwa pendrive'y zaczepione na pętelkę na tym samym sznureczku przy
    kluczach, przywiązane za kółeczka na końcach tych penów.
    I pewnego dnia jest tylko jeden.
    Przywiązany.
    Po drugim ni śladu, kółeczka też nie.
    Do dziś nie mam pojęcia gdzie zniknął.