  • Data: 2022-11-29 14:15:36
    Temat: Re: prawo jazdy spoza EU
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Nov 2022 08:05:16 +0100, Shrek wrote:
> [...]

    I w USA. Tam petent przyjezdza wlasnym samochodem na egzamin.
    No - moze byc rodzicow czy znajomych.

    > Do niedawna za jeżdzenie bez uprawnień nic poważanego nie groziło.

    Teraz sie troche pozmienialo, ale nadal:
    -jak w ogole nie masz PJ - kara od 1500zl
    -jak miales, ale "zabrali" - rosnie.

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/jaz
    da-bez-uprawnien-od-stycznia-zamiast-mandatu-sad-grz
    ywna-od-1500-zl-a-to-nie/3yzq68e

    J.