  • Data: 2022-11-27 08:05:16
    Temat: Re: prawo jazdy spoza EU
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieźle. A ja myślałem, że takie numery to tylko w Azji.

    Do niedawna za jeżdzenie bez uprawnień nic poważanego nie groziło. Dośc
    dużo motocyklistów ich po prostu nie miało... bo można było zrobić pełne
    A dopiero w wieku 21 (chyba) lat. No to jak skończyli i dużo jeżdzili to
    stwierdzali że warto zrobić i przyjeżdzali. Ten jeden co o nim pisąłem
    to w pełnym kombinezonie, butach profesce i kasku sharka. Zaparkował
    przed wordem tak, żeby z placyku go widział i zdawał. Dwa razy oblał
    placyk - raz nie sprawdził łancucha przed jazdą, raz trącił pachołek na
    slalomie wolnym. Nie wiem ile razy zdawał, bo ja zdałem za trzecim;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!