  • Data: 2003-07-09 21:41:40
    Temat: Re: prawa autorskie - haracz dla zaiksu/stoartu
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jul 2003 19:49:06 +0200, skandal wrote:

    > nie. "chodzmy do kawiarni bo dobra kawa tam jest"
    > jesli ktos przychodzi do mnie zeby muzyki sluchac to nie zwieksza moich
    > dochodow.
    Ale jesli jest wybor kawiarni, "gdzie leci muzyka" kontra "gdzie slychac
    skrzypienie foteli", to juz wymierna czesc ludzi przyjdzie tam gdzie
    muzyka.

    > wlasnie o radio mi chodzi
    Moim zdaniem juz radio placi zaiksowi i to powinno wystarczyc. Chore jest
    dla mnie wielokrotne placenie za to samo. Jakbys mial puszczac wlasne
    plyty/kasety/mp3 to IMO powinienes placic, ale jesli leci radio, to juz oni
    za to zaplacili.

    Grzegorz