  • Data: 2018-03-04 19:21:10
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto w tym wypadku - w Twojej ocenie - był przewoźnikiem tego plecaka?

    Nikt. Rozumiem, że twoim zdaniem osoba przenosząca plecak jest dla
    odmiany przenośnikiem, niosąca nośnikiem, rzucająca plecakiem rzutnikiem
    a paląca palnikiem?

    > Nie ma za co, ale trochę cienko pomogłeś. Autor wpisu w WIKI przeczytał
    > Ustawę o transporcie drogowym, ale nie do końca. Przytoczona tam
    > definicja jest definicją "przewoźnika drogowego", a nie "przewoźnika". Z
    > ustawową definicja przewoźnika się nie spotkałem. Słownik PWN definiuje:
    > "osoba trudniąca się zawodowo przewożeniem osób
    > lub ładunków". To rowerzysty również by nie wykluczało, gdyby uznać, że
    > to nie jego bagaż.

    Tak - zawodowo zajmuje się przewozem swojego plecaka. Myślałeś żeby
    zostać paskowym w fakcie "Dramat kolarza - marznie, bo przewozi
    plecak!!!", "Nie miał bomby w rowerze, czy ukradli ją policjanci???"
    "Przewiózł swój plecak i nie zarejestrował działalności - ściaga go
    policja, fiskus i zus!!!"

    > Mamy, tylko nikt nie zakłada, że będzie dyskutował z debilem.

    Rozumiem, dlatego tylko pokazują wam slajdy i wiecie tyle co sami
    zrozumiecie.

    Shrek