  • Data: 2005-10-07 00:38:35
    Temat: Re: pobicie psa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Właśnie go próbuję przekonać, że ten pistolet jest bez sensu. A ze
    > ślepakami jest ten kłopot, ze z normalnego pistoletu go nie
    > odstrzelisz. Gdybyś nawet zdołał znaleźć taki nabój (od pistoletu
    > gazowego załóżmy), to nie zadziała automatyka i pistolet po pierwszym
    > strzale się najpewniej zatnie. Przy otwartej lufie nie wytworzysz
    > ciśnienia niezbędnego do przeładowania. No chyba, że użyjesz
    > rewolweru.

    Rewolwer na pewno, te małe dillingery też. No i oczywiście coś systemu
    maxima (minigun) też zadziała spokojnie, choć podręcznej broni w tym
    systemie jeszcze nie widziałem ;)

    Armaty typu Deasert Eagle na pewno nie zadziałają, bo tam faktycznie
    musi być ciśnienie w lufie, żeby poruszyć tłoczek w tym drugim
    przewodzie gazowym, ale czy w zwykłych automatach działających na
    zasadzie odrzutu zamka swobodnego czy półswobodnego też wystąpi ten
    problem? W końcu odpalenie naboju bez pocisku też powinno generować w
    miarę solidnego 'kopa', żeby przeładowanie zadziałało... Zresztą nawet
    jeśli nie zadziała, to problem niewielki - przeładujesz ręcznie, co za
    problem?

    [ciach]

    > Obecnie mamy strzelby gładkolufowe. Istnieje amunicja niepenetrująca
    > do pistoletów sygnałowych. Też ciekawe rozwiązanie. Krytycznym

    Trafisz takim 'niepenetracyjnym' ze zbyt bliska w pechowe miejsce i
    będzie po ich 'nieszkodliwości'.

    > problemem jest fakt, że musisz to wszystko ze sobą tachać. Pistolet

    Zwłaszcza, że broń długa słabo się nadaje do walki w zwarciu (jak się
    przeciwnik - np. pies - rzuci). Chyba, że jako maczuga, ale wtedy to
    wystarczy klasyczna laska flika albo zwykły 'bejzbol' ;)

    > mieć musisz. Będziesz jeszcze nosił ze sobą na co dzień strzelbę?

    Raczej moje myśli były skierowane bardziej w stronę taserów (tylko nie
    tych badziewi z przewodami i wystrzeliwanymi sondami). Patrz: ionatron.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)