  • Data: 2003-08-19 17:59:37
    Temat: Re: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    news:bhre55$h74$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Podstawę prawną, nakładającą na mnie tkai obowiązek, poproszę.

    Podstawę -śmiotstawę. Zwykła przyzeoitość ci nie wystarczy? Ale jak chcesz
    to masz - art. 5 KC.

    > Procesowanie to trochę długotrwałe... Bardziej by mnie interesował coś
    > doraźnego, typu mandat.

    Za palenie na własnym balkonie?!? Ha ha ha ha! Próbuj, jeśli chcesz, tylko
    koniecznie potem opowiedz co Ci na to opowiedzieli policjanci :-)))))

    > Protestowanie przeciwko zatruwaniu raczysz nazywać pieniactwem?
    >
    > Czyżbyś był jednym z tych palących chamów, co to sobie ubzdurali, że mogą
    > sobie zatruwać kogo chcą i kiedy chcą, a każdy niepalący protestujący
    > przeciwko truciu to 'pieniacz'?

    Waleriany może? Każdy protestujący przeciwko
    paleniu/muzyce/trzaskaniu/imprezom/psom/smiechom i czemu tam jeszcze ( a
    wymyślają różne - o przypomniało mi się, że jakaś baba donos napisała, że
    spuszczają, CHAMY ( cyt. za AL ) wodę w kiblu i ona spać nie może ) ludzie
    nie wymyślą to 'pieniacz'. Właśnie tak sądzę.

    --
    Depi.