  • Data: 2003-08-20 06:42:57
    Temat: Re: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Od: "stavi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wymyślają różne - o przypomniało mi się, że jakaś baba donos napisała, że
    > spuszczają, CHAMY ( cyt. za AL ) wodę w kiblu i ona spać nie może ) ludzie
    > nie wymyślą to 'pieniacz'. Właśnie tak sądzę.

    Ci co w Niemczech wymyślili ( a musieli mieć duże poparcie ), że w nocy myć
    się ani spuszczać wody w kiblu nie można, to też pieniacze ? (na niektórych
    osiedlach przynajmniej tak było, chociaż u znajomego to znieśli, bo wielu
    tam pracowało na zmiany)

    Szkoda tylko, że tam mają porzadek (dzięki swojemu pieniectwu) a w Polsce
    jest ()^&*%(&^% dzięki temu, że każdy robi co chce bo i tak mu nic nie
    grozi.

    pozdr.,
    stavi