  • Data: 2003-08-20 09:49:49
    Temat: Re: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JanS" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhvei1$7jg$1@inews.gazeta.pl...
    > Na górze mieszka sąsiad, któremu oczywiście dym przeszkadza.
    > Ale sam jak podlewa kwiatki, to nie zwraca uwagi na to, że mi
    > kapie na głowę.

    (1) wg. ciebie czysta woda jest tak samo toksyczna, jak papierosowy dym???
    (2) wg. ciebie te kropelki zakręcają, wlatują do mieszkania i kapią ci na
    głowę?
    (3) a jak kwiatki podlewa deszcz, to do kogo masz pretensję?

    [ciach]

    > Jak się zdecydowało (najczęściej nie ma innego wyjścia) mieszkać w bloku,

    To 'zadecydowało' czy 'nie było innego wyjścia'? Bo te dwa warianty są
    wzajemnie sprzeczne.

    [ciach]

    > Ludzie, zamiast drzeć koty z sąsiadami wypijmy z nimi piwo - będzie nam
    > łątwiej znosić uciążliwości sąsiadów.

    Tia - uniwersalne rozwiązanie wszystkich kłopotów - alkohol...

    Weź sobie takie rady i [censored]