  • Data: 2003-08-20 06:55:56
    Temat: Re: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kłaniam się, dnia śro 20. sierpnia 2003 08:42 ktoś podpisujący się jako
    stavi napisał(a):

    > Ci co w Niemczech wymyślili ( a musieli mieć duże poparcie ), że w nocy
    > myć się ani spuszczać wody w kiblu nie można, to też pieniacze ? (na
    > niektórych osiedlach przynajmniej tak było, chociaż u znajomego to
    > znieśli, bo wielu tam pracowało na zmiany)
    >
    > Szkoda tylko, że tam mają porzadek (dzięki swojemu pieniectwu) a w Polsce
    > jest ()^&*%(&^% dzięki temu, że każdy robi co chce bo i tak mu nic nie
    > grozi.

    Jak jeden gość wysrywał psa na chodniku przed wejściem do sklepu spożywczego
    i mu zwróciłem uwagę, to sie na mnie wydarł, że pies chory i załatwić się
    musi... Pewnie był to jeden z tych ,,geniuszy'', którzy tutaj atakują
    innych za ,,pieniactwo'' i brak zrozuminia dla ,,biednych'' sąsiadów...

    A to, że typowy obywatel takiego psa wypuszcza na trawnik przed blokiem,
    gdzie bawią się dzieci, to już wcale nikogo nie dziwi.... Dlatego właśnie
    mamy jak mamy w kraju!

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.