  • Data: 2003-08-18 20:48:34
    Temat: Re: palenie pod oknami/na balkonie pietro wyzej/na klatce
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bhrbfh$n90$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Kupta se domek. Mówie serio

    Czyli się oferujesz z zasponsorowaniem tego domku? OK - bardzo chętnie. No
    to wyskakuj z kasy, jakeś taki 'mundry'.

    > - mieszkanie w bloku niesie za soba konieczność
    > znoszenia obecności, często dokuczliwej, sąsiadów.

    Podstawę prawną, nakładającą na mnie tkai obowiązek, poproszę.

    > Teoretycznie można sie o wszystko procesować
    > ( w tym wypadku immisje ), ale primo - sąd
    > podejrzewam wyśmieje Cię

    Procesowanie to trochę długotrwałe... Bardziej by mnie interesował coś
    doraźnego, typu mandat.

    > a po drugie kiedy wreszcie polskie pieniactwo
    > odejdzie do lamusa?

    Protestowanie przeciwko zatruwaniu raczysz nazywać pieniactwem?

    Czyżbyś był jednym z tych palących chamów, co to sobie ubzdurali, że mogą
    sobie zatruwać kogo chcą i kiedy chcą, a każdy niepalący protestujący
    przeciwko truciu to 'pieniacz'?