  • Data: 2004-07-28 08:26:48
    Temat: Re: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik myrdhin napisał:

    > nie wynajmuje na czarno
    >
    > mam umowe najmu zarejestrowana a zameldowac lokatorow ?
    >
    > sam wynajmuje dla siebie nikt nigdy mnie nie meldowal ani ja nigdy
    > nikogo nie meldowalem

    A to juz recydywa.
    Która wprawdzie w 99% uchodzi na sucho, bo policja z własnej inicjatywy
    się tym nie intresuje, ale wystarczy upierdliwy sąsaid żebyś pożałował
    tej beztroski.

    Fakt że zawsze przejedżam na czerwony i nikt mnie nigdy nie złapał nie
    znaczy że nie popełniam wykroczenia.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl