  • Data: 2004-07-28 08:43:55
    Temat: Re[4]: obowiązek meldunkowy a wynajem mieszkania
    Od: myrdhin <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Boguslaw,

    W Twoim liście datowanym 28 lipca 2004 (10:35:21) można przeczytać:

    BS> myrdhin pisze:

    BS> [...]

    BS> No to sie mylisz, bo jak nie sa zameldowani, to tez Ci kuku moga zrobic..

    to znaczy ?

    sasiadka prawniczka straszy mnie ze nasle policje - bo twoi lokatorzy
    przebywaja tu nielegalnie

    czytalem o grzywnie do max 5000
    lub jakies roboty karne do 30 dni (sic!)

    a ja nie chce swoich lokatorow u siebie meldowac ani czasowo ani na
    stale

    jak z tego wybrnac ?

    --
    Pozdrowienia,