    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Date: Sat, 20 Jul 2013 22:53:47 +0200

    Andrzej Lawa wrote:
    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adrian-O-ktor
    y-w-2010-roku-poparzyl-sie-polykajac-w-sklepie-granu
    lki-Kreta-dostanie-100-tys-zl,wid,15822664,wiadomosc
    .html

    > Rodzice biorą dzieciaka do sklepu, zostawiają bez nadzoru i potem
    > pretensja... Że niby wieczko nie zabezpieczone.
    >
    > A jakby głupi bachor jeszcze głupszych rodziców dorwał się do widelca
    > i np. wbił sobie w oko?
    >
    > PSOM I DZIECIOM WSTĘP DO SKLEPU WZBRONIONY!
    >
    > Swoją drogą słyszałem o sklepie, który nie wpuszcza ludzi z bachorami
    > "na sklep" o ile nie podpiszą wzięcia na siebie pełnej
    > odpowiedzialności ;)

    wybacz ale pierdolisz... może sie z kogutkiem spiknijcie...

    od dość dawna zabezpiecza sie niebezpieczne dla zdrowia produkty chemiczne
    specjalnymi zamknięciami, które mają też w domu czy gdzie indziej
    uniemożliwić przypadkowe otwarcie osobie nie umiejącej sie połapać jaką
    kombinację trzeba wykonać aby otworzyć opakowanie.

    po prostu jak sie dziecko skaleczy nożem czy widelcem to potencjalne szkody
    są niewielkie, jak zje kreta czy rozcieńczalnik to potencjalne szkody są od
    razu bardzo poważne i trudno odwracalne.