  • Data: 2003-03-31 23:55:28
    Temat: Re: nieuczciwy pracodawca... jak załatwić spraw
    Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 31 Mar 2003 23:13:10 +0200
    "Elita.pl" <b...@e...pl> naskrobał(a):

    > Rozumiem sąd, czy nawet męską rozmowę, ale donoszenie do US czy też IP by
    > wyrządzić
    > szkodę firmie - i w ten sposób dawnym kolegom - to klasyczne skurwielstwo.
    > A jeżeli gościu uważa, że to mu dodaje splendoru to powinien sobie to wpisać
    > do CV i... powodzenia w szukaniu pracy!

    czyli powinien spokojnie grzecznie czekac?
    akurat jestem w podobnej sytuacji, kasy juz nie odzyskam, wiec
    nie denerwuj ludzi - nieuczciwych pracodawcow powinno sie zamykac, przez
    to w duzej mierze kuleje polska gospodarka
    wiec panie elita - jest pan prawdziwa elitą, taka jak pan rywin i to
    cale towarzycho na swieczniku - zepsute do szpiku kosci :/

    Sierp

    --
    Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
    http://sierp.net/faq