eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonieuczciwy DotPay › Re: nieuczciwy DotPay
  • Data: 2009-01-23 21:14:21
    Temat: Re: nieuczciwy DotPay
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gonzo wrote:
    > U?ytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisa? w wiadomo?ci
    > news:gldaas$92h$1@inews.gazeta.pl...
    >> DotPay w sumie ma racje, oni nie wiedz? jak zakonczy?a sie transakcja po
    >> twojej stronie z CinemaCity. To ?e to ich wina to sprawa drugorzedna.
    >
    > no niezupe?nie nie wiedz?. proces potwierdzenia p?atno?ci w internecie
    > wygl?da tak, ?e inicjator [CinemaCity] prosi agenta [DotPay] o autoryzacje
    > transakcji. DotPay aoutoryzuje i otrzymuje od cinemaCity finalnego OK, ze
    > tamten zrozumia? i sesja sie konczy. w tym przypadku nie mia? szans otrzymaae
    > takiego potwierdzenia od CinemaCity, bo tak sesja juz dawno wygas?a.

    Masz rację, jeśli CinemaCity nie potwierdził.
    Jeśli tak było to na jakiej podstawie DotPay wysłał pieniądze, śkoro nie
    dostał potwierdzenia.
    A może jednak dostał i dlatego wysłał, a błąd leży po stronie
    oprogramowania CinemaCity?
    To że twoje rezerwacja wygasła niekoniecznie musi oznaczać, że
    CinemaCity nie potwierdził, że dostał potwierdzenie autoryzacji.


    >
    > Tyle teorii. a praktyce - czy poza unizonym poproszeniem o ?askawy zwrot
    > kaski - mo?na u?yae jakiego? mocniejszego argumentu? (oczywi?cie nie pytam o
    > bejsbola :-)
    >

    tak jak napisał Robert.
    Warto mieć papierowe potwierdzenie z DotPay, że kasa poszła a w stosunku
    do CinemaCity użyć argumentu o bezpodstawnym wzbogaceniu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1