  • Data: 2009-02-10 12:44:43
    Temat: Re: nieuczciwy DotPay
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sty, 21:39, "Gonzo" <M...@p...onet.pl> wrote:
    > DotPayto taki serwis, teoretycznie zaufana trzecia strona, do płatności w
    > internecie. Pewnego dnia postanowiłem kupic via internet bilet do
    > CinemaCity. Serwis mnie pięknie prowadził, przełączył do płatności, wybrałem
    > przelew Citi, przelałem cash, i..... dupa. system DotPaya nie potwierdził mi
    > transkacji. Rezerwacja biletów po stronie CinemaCity wygasła i zostałem na
    > lodzie z potwierdzeniem przelewu i przelaną kasą, ale bez biletów.
    > Ładuję więc maila do DotPaya żeby mi kasę oddawali. No i super - juz
    > następnego dnia otrzymałem kulturalnego maila żebym spadał bo oni kasę
> [...]

    Nie rozumiem tylko, dlaczego tak najeżdżasz na dotpay, ja zawsze płacę
    za ich pośrednictwem i nigdy nie było żadnych problemów, jeżeli usługa
    nie została zrealizowana to oni w ciągu 3 dni zwracają pieniądze,
    wystarczy napisać reklamację. W przypadku Cinema jest tak, że CC
    zwraca pieniądze dotpay, a dotpay płacącemu. Myślę, że Twoje 80 zł.
    nie jest tak istotne dla tak popularnej firmy ( i jednej i drugiej)
    żeby się "wzbogacać", tak jak sugerujesz. A doniesienie o popełnieniu
    przestępstwa? Człowieku napisz reklamację - a nie opowiadaj głupot, że
    jakieś firmy ryzykowałyby swoją reputację dla Twoich 82 złotych!!!
    Pozdrawiam i życzę więcej szczęścia i umiejętności...